Drodzy Goście!
Wasze zdrowie i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze. Chcemy abyście odwiedzając nasze obiekty : Hotel i Restaurację DUKAT oraz Hotel i bar Harmonia, mieli pewność, że dołożyliśmy wszelkich starań aby zachować wysoki poziom naszych usług przy jednoczesnej dbałości o bezpieczeństwo.
- Jeżeli jesteś osobą objętą kwarantanną to niestety nie możesz jej u nas odbywać.
- Jeżeli czujesz się źle i masz podwyższoną temperaturę, prosimy o zrezygnowanie z przyjazdu, ponieważ nie będziemy mogli Cię ugościć.
- Hotel prowadzi kampanię informacyjną mającą na celu obudzenie świadomości społecznej w kierunku zachowania szczególnych środków ostrożności i bezpieczeństwa według zaleceń GIS i WHO.
Nasze działania w związku z pandemią COVID-19
RECEPCJA
- Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać jednocześnie tylko jedna osoba.
- Wyznaczyliśmy strefę oczekiwania – miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę w odległości co 2 metry.
- Przy stanowisku recepcyjnym znajduje się płyn do dezynfekcji rąk, personel zachęca gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem kart meldunkowych.
- Każdy gość przy meldowaniu poddawany jest badaniu temperatury (bezdotykowo) oraz wypełnia Oświadczenie o stanie swojego zdrowia w którym zamieszcza wynik z pomiaru temperatury oraz swoje dane kontaktowe.
- Każdy gość zobowiązany jest do posiadania swojej maseczki i poruszania się w niej w przestrzeniach wspólnych.
Jeżeli zdarzy się, że gość nie będzie posiadał maseczki, może nabyć jednorazowa maseczkę w recepcji hotelowej.
- Recepcja obsługuje gości w jednorazowych rękawiczkach a lada recepcyjna posiada nadstawki z pleksiglasu.
- Personel recepcji ogranicza do minimum czas przebywania gościa przy ladzie recepcyjnej oraz zachęca do rozliczeń bezgotówkowych.
- Personel recepcji regularnie dezynfekuje ladę recepcyjną, długopisy, klucze do pokoi, terminale płatnicze oraz drzwi, klamki, wszelkiego rodzaju poręcze, włączniki światła jak i fotele i kanapy w przestrzeni wspólnej lobby hotelowego.
POKOJE
- Każdy pokój hotelowy jest kompleksowo sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blaty, czajniki bezprzewodowe, biurka, klamki, włączniki, piloty do telewizorów oraz wyposażenie łazienek są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi.
- Pokojowe wyposażone są w maseczki/przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątaniu i dezynfekcji pokoju maseczki i rękawiczki są wymieniane na nowe aby pokojowe mogły wnieść czystą bieliznę i galanterie hotelową do pokoi.
- Pokoje hotelowe wietrzone są codziennie przez co najmniej 30 minut.
- Podczas pobytu gościa hotelowego jego pokój nie będzie sprzątany. W przypadku kiedy gość będzie chciał wymienić ręcznik lub pościel, zostanie mu to umożliwione z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa.
- Po wyjeździe gościa hotelowego pokój zostanie posprzątany dopiero po dobowej kwarantannie.
- Wprowadzony jest bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie zameldowanych w hotelu.
RESTAURACJA / BAR
- Możecie Państwo bezpiecznie korzystać z naszej hotelowej restauracji Dukat oraz Baru Harmonia. Serwowanie posiłków odbywa się przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności w tym zachowania minimum 2 metrowej odległości między gośćmi. Odstęp nie dotyczy rodzin i osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym.
Ograniczona została również liczba osób jednocześnie spożywających posiłki.
- Każdy gość restauracji/baru ma przeprowadzany pomiar temperatury (bezdotykowo). W razie stwierdzenia stanu podgorączkowego i objawów chorobowych, gość będzie poproszony o opuszczenie obiektu i skontaktowanie się z placówką medyczną a w razie potrzeby poinformowanie Sanepidu.
- Przy wejściu do restauracji / baru rozstawione są w widocznych miejscach stojaki z płynem do dezynfekcji z informacją o obowiązkowej dezynfekcji rąk przed wejściem do lokalu i po jego opuszczeniu.
- Personel zobowiązany jest do każdorazowej dezynfekcji stołów, krzeseł, menaży, porcelany, tac, kart menu itp.
Po każdym gościu wyparzane są sztućce oraz zastawa.
- Personel zobowiązany jest do częstego wietrzenia sali oraz częstej i wielokrotnej dezynfekcji ogólnodostępnych toalet.
- Pracownicy restauracji i baru używają do obsługi maseczek / przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
- Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz wytycznymi Sanepidu przez przeszkolony personel z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny. Kuchnia pracuje w rękawiczkach i przyłbicach.
- Personel restauracji DUKAT i baru HARMONIA umożliwia przyjmowanie wcześniejszych rezerwacji lub indywidualnie ustala godziny obsługi poszczególnych gości.
SALE KONFERENCYJNE I BANKIETOWE
- Personel regularnie wietrzy wszystkie sale konferencyjne i bankietowe.
- Przed salami umieszczone są środki do dezynfekcji rąk.
- Po zakończonym spotkaniu sale są wietrzone oraz kompleksowo dezynfekowane (sprzęt multimedialny, włączniki, klamki, podłogi, poręcze oraz krzesła i stoły).
- Krzesła konferencyjne ustawiane są w bezpiecznych odległościach (minimum 2 metry).
STREFA DLA DZIECI
- Przestrzenie dedykowane dzieciom są codziennie odkażane i dezynfekowane po każdorazowym ich użyciu łącznie z zabawkami, z których korzystają najmłodsi goście.
PERSONEL
- Pracownicy każdorazowo przed rozpoczęciem pracy poddawani są pomiarowi temperatury (bezdotykowo). W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych pracownik będzie oddelegowany do domu z zaleceniem skontaktowania się z placówką medyczną i jeżeli zachodzi potrzeba, oddziałem Sanepidu.
- Personel bezwzględnie przestrzega pracy w maseczkach / przyłbicach ochronnych i rękawicach.
- Personel zobowiązany jest do częstej dezynfekcji urządzeń, mycia i dezynfekcji rąk w łatwo dostępnych i widocznych miejscach na zapleczu i w szatni.
- Wprowadzona jest dodatkowa dezynfekcja przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
- Przeprowadzane są szkolenia pracowników z zakresu szczególnych środków bezpieczeństwa.
Prowadzone są również kampanie informacyjne dla personelu w celu obudzenia świadomości społecznej dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
- Wprowadzona jest systematyczna kontrola realizacji wyżej wymienionych zaleceń przez kadrę managerską.
MINIMALIZUJEMY RYZYKO, ABY KAŻDY Z GOŚCI CZUŁ SIĘ BEZPIECZNIE I KOMFORTOWO !!!
Na co dzień to naszą rolą jest spełnianie wszystkich Państwa oczekiwań, jednak w tym szczególnym czasie jesteśmy zmuszeni prosić Państwa o większa współpracę i wyrozumiałość oraz poszanowanie powyższych zasad.
Jeżeli potrzebują Państwo pomocy, lub mają jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktujcie się Państwo z nami pod numerami telefonów: Dukat +48 83 342 22 04, Harmonia +48 83 342 08 55 lub mailowo pod adresami: recepcja@hoteldukat.pl i recepcja@hotelharmonia.pl
Dziękujemy i zapraszamy do naszych hoteli !!!