Zapobieganie zakażeniu COVID-19

Drodzy Goście!

Wasze zdrowie i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze. Chcemy abyście odwiedzając nasze obiekty : Hotel i Restaurację DUKAT oraz Hotel i bar Harmonia, mieli pewność, że dołożyliśmy wszelkich starań aby zachować wysoki poziom naszych usług przy jednoczesnej dbałości o bezpieczeństwo.

  • Jeżeli jesteś osobą objętą kwarantanną to niestety nie możesz jej u nas odbywać.
  • Jeżeli czujesz się źle i masz podwyższoną temperaturę, prosimy o zrezygnowanie z przyjazdu, ponieważ nie będziemy mogli Cię ugościć.
  • Hotel prowadzi kampanię informacyjną mającą na celu obudzenie świadomości społecznej w kierunku zachowania szczególnych środków ostrożności i bezpieczeństwa według zaleceń GIS i WHO.

Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

RECEPCJA

  1. Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać jednocześnie tylko jedna osoba.
  2. Wyznaczyliśmy strefę oczekiwania – miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę w odległości co 2 metry.
  3. Przy stanowisku recepcyjnym znajduje się płyn do dezynfekcji rąk, personel zachęca gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem kart meldunkowych.
  4. Każdy gość przy meldowaniu poddawany jest badaniu temperatury (bezdotykowo) oraz wypełnia Oświadczenie o stanie swojego zdrowia w którym zamieszcza wynik z pomiaru temperatury oraz swoje dane kontaktowe.
  5. Każdy gość zobowiązany jest do posiadania swojej maseczki i poruszania się w niej w przestrzeniach wspólnych.

Jeżeli zdarzy się, że gość nie będzie posiadał maseczki, może nabyć jednorazowa maseczkę w recepcji hotelowej.

  • Recepcja obsługuje gości w jednorazowych rękawiczkach a lada recepcyjna posiada nadstawki z pleksiglasu. 
  • Personel recepcji ogranicza do minimum czas przebywania gościa przy ladzie recepcyjnej oraz zachęca do rozliczeń bezgotówkowych.
  • Personel recepcji regularnie dezynfekuje ladę recepcyjną, długopisy, klucze do pokoi, terminale płatnicze oraz drzwi, klamki, wszelkiego rodzaju poręcze, włączniki światła jak i fotele i kanapy w przestrzeni wspólnej lobby hotelowego.

POKOJE

  1. Każdy pokój hotelowy jest kompleksowo sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blaty, czajniki bezprzewodowe, biurka, klamki, włączniki, piloty do telewizorów oraz wyposażenie łazienek  są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi.
  2. Pokojowe wyposażone są w maseczki/przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątaniu i dezynfekcji pokoju maseczki i rękawiczki są wymieniane na nowe aby pokojowe mogły wnieść czystą bieliznę i galanterie hotelową do pokoi.
  3. Pokoje hotelowe wietrzone są codziennie przez co najmniej 30 minut.
  4. Podczas pobytu gościa hotelowego jego pokój nie będzie sprzątany. W przypadku kiedy gość będzie chciał wymienić ręcznik lub pościel, zostanie mu to umożliwione z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa.
  5. Po wyjeździe gościa hotelowego pokój zostanie posprzątany dopiero po dobowej kwarantannie.
  6. Wprowadzony jest bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie zameldowanych w hotelu.

RESTAURACJA / BAR

  1. Możecie Państwo bezpiecznie korzystać z naszej hotelowej restauracji Dukat oraz Baru Harmonia. Serwowanie posiłków odbywa się przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności w tym zachowania minimum 2 metrowej odległości między gośćmi. Odstęp nie dotyczy rodzin i osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym.

Ograniczona została również liczba osób jednocześnie spożywających posiłki.

  • Każdy gość restauracji/baru ma przeprowadzany pomiar temperatury (bezdotykowo). W razie stwierdzenia stanu podgorączkowego i objawów chorobowych, gość będzie poproszony o opuszczenie obiektu i skontaktowanie się z placówką medyczną a w razie potrzeby poinformowanie Sanepidu.
  • Przy wejściu do restauracji / baru rozstawione są w widocznych miejscach stojaki z płynem do dezynfekcji z informacją o obowiązkowej dezynfekcji rąk przed wejściem do lokalu i po jego opuszczeniu.
  • Personel zobowiązany jest do każdorazowej dezynfekcji stołów, krzeseł, menaży, porcelany, tac, kart menu itp.

Po każdym gościu wyparzane są sztućce oraz zastawa.

  • Personel zobowiązany jest do częstego wietrzenia sali oraz częstej i wielokrotnej dezynfekcji ogólnodostępnych toalet.
  • Pracownicy restauracji i baru używają do obsługi maseczek / przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
  • Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz wytycznymi Sanepidu przez przeszkolony personel z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny. Kuchnia pracuje w rękawiczkach i przyłbicach.
  • Personel restauracji DUKAT  i baru HARMONIA umożliwia przyjmowanie wcześniejszych rezerwacji lub indywidualnie ustala godziny obsługi poszczególnych gości.

SALE KONFERENCYJNE I BANKIETOWE

  1. Personel regularnie wietrzy wszystkie sale konferencyjne i bankietowe.
  2. Przed salami umieszczone są środki do dezynfekcji rąk.
  3. Po zakończonym spotkaniu sale są wietrzone oraz kompleksowo dezynfekowane (sprzęt multimedialny, włączniki, klamki, podłogi, poręcze oraz krzesła i stoły).
  4. Krzesła konferencyjne ustawiane są w bezpiecznych odległościach (minimum 2 metry).

STREFA DLA DZIECI

  1. Przestrzenie dedykowane dzieciom są codziennie odkażane i dezynfekowane po każdorazowym ich użyciu łącznie z zabawkami, z których korzystają najmłodsi goście.

PERSONEL

  1. Pracownicy każdorazowo przed rozpoczęciem pracy poddawani są pomiarowi temperatury (bezdotykowo). W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych pracownik będzie oddelegowany do domu z zaleceniem skontaktowania się z placówką medyczną i jeżeli zachodzi potrzeba, oddziałem Sanepidu.
  2. Personel bezwzględnie przestrzega pracy w maseczkach / przyłbicach ochronnych i rękawicach.
  3. Personel zobowiązany jest do częstej dezynfekcji urządzeń, mycia i dezynfekcji rąk w łatwo dostępnych i widocznych miejscach na zapleczu i w szatni.
  4. Wprowadzona jest dodatkowa dezynfekcja przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
  5. Przeprowadzane są szkolenia pracowników  z zakresu szczególnych środków bezpieczeństwa.

Prowadzone są również kampanie informacyjne dla personelu w celu obudzenia świadomości społecznej dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.

  • Wprowadzona jest systematyczna kontrola realizacji wyżej wymienionych zaleceń przez kadrę managerską.

MINIMALIZUJEMY RYZYKO, ABY KAŻDY Z GOŚCI CZUŁ  SIĘ BEZPIECZNIE  I  KOMFORTOWO !!!

Na co dzień to naszą rolą jest spełnianie wszystkich Państwa oczekiwań, jednak w tym szczególnym czasie jesteśmy zmuszeni prosić Państwa o większa współpracę i wyrozumiałość oraz poszanowanie powyższych zasad.

Jeżeli potrzebują Państwo pomocy, lub mają jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktujcie się Państwo z nami pod numerami telefonów: Dukat +48 83 342 22 04, Harmonia +48 83 342 08 55 lub mailowo pod adresami: recepcja@hoteldukat.pl i recepcja@hotelharmonia.pl

Dziękujemy i zapraszamy do naszych hoteli !!!